I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, January 22, 2012

Happy Chinese New Year

Assalamualaikum,

Hari ni tepat jam 00.00 kedengaran dentuman bunga api di serata Labis yang tidak henti-henti. Lagi-lagi dekat taman ni.. dah lah sederet.jew.. jelas terasa dentumannya.. saki baki bunga api tu landing atas bumbung rumah aku..
tp x pew.. no need to clean it up.. because it difficult for me to climb the roof. ^_^
kaya betul ek orang cina ni... sanggup membazirkan duit beli bunga api.. 
tp ape salahnya untuk keseronokkan seketika. 

I want to take this opportunity to wish HAPPY CHINESE NEW YEAR to All Chinese in this world... especially to my family at China 
even i never meet or seen you, 
and you never know me.. 
^.^ 

bye-bye from me, once again: 


"HAPPY CHINESE NEW YEAR"

#smell firework =.='
#can't sleep (too noisy)
#non stop firework 



No comments:

Post a Comment